and i did it again.

Hur kommer det sig att när man bara har sovit ett par få timmar under en dag, så sitter man ändå uppe och knappar framför datorn? Jag borde gå och lägga mig, jag ska ju till skolan imorgon. Varför hoppas jag så innerligt på att min väckarklocka bara ska strejka och känna min sorg, typ som ett energifält runt sängen.

"Jag ska nog låta Ingrid sova idag.. ja.. jag skiter i att ringa helt enkelt!"

Sen kommer jag till skolan.

"Ehh.. min väckarklocka lät mig sova."

Sen hade jag blivit inlagd på St. Lars, great.

I min hjärna har jag redan tagit studenten, btw. Tänkte för er som inte har nappat riktigt på det ännu.

On and on.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Min hjärna vill också ta studenten nu...

2009-05-11 @ 06:42:21
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0