Stressen går inte att vila bort?

Det är lustigt: så fort jag känner att nu ska jag äntligen vila så blir jag bara rastlös istället. Jag sitter där och tänker på allt jag måste göra meddans paniken sakta slår sin rot och får mig att kippa efter andan. Hur vilar man egentligen? Det känns som att vad jag än hittar på så lyckas jag aldrig slappna av helt och hållet. Gör jag ingenting blir jag rastlös, vill jag göra någonting känner jag mig för lat, och det finns ju inget mellanting precis. Nej, det är kluddigt det där.

Veckans bästa vän: Red Bull, Burn, Hustler eller vad du än föredrar - tack för att ni räddar våran klass från undergång. Under dagens repetition fann jag tomma burkar överallt i repetitionssalen samt en drös med elever med en energidrink i näven. Tur för mig att jag själv investerad i ett flak med Euroshopper energy drinks, och tro det eller ej: dom smakar faktiskt riktigt gott.

Nu ska jag rätta lite i min bok och sedan försöka få lite sömn. Night.

Kommentarer
Postat av: marielle

sv:

men aw, tack :$ hihi. detsamma btw! förresten, skitsnygg blogg. :D puss på dig :*

2009-03-11 @ 07:21:49
URL: http://fransina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0