Dead and gone

Jag har ett svenskaprov imorgon och inför det känner jag mig ungefär såhär:

Ena ögat hänger lite och sådär och min blick är fylld av entusiasm, right? Jag har verkligen inte den minsta orken kvar till att fokusera på annat än musikalen för tillfället, men nej, då är det ett jävla svenskaprov klockan åtta på morgonen. Jag som så gärna ville ha MVG i svenska B, men frågan är om man verkligen bryr sig längre? Jag spyr på allting i skolan, jag vill bara bli fri från skiten så fort som möjligt. Tack Gud, Allah och alla andra som påstås finnas där uppe för att jag fick ett alldeles nytt flak med energidrinkar igår, jag känner att dom kommer att save my ass dom närmaste veckorna. 

Hur fan ska jag kunna tänka på något annat? Det enda jag hur i huvudet är "JOHO! Alma! Alma! Min baby!" osv. Jag ligger till och med i min säng och spelar olika scener liggandes med full inlevelse, håller jag på att bli knäpp? Det känns som att jag får musikalen till frukost, andas den i luften, förföljs av den i tankarna. Hahaha hjälp. 

Nu ska jag göra allt förutom det jag måste göra, som ren protest liksom. On and on outworn.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0