11 - 19

Phew, vilken dag - energidrinken räddar mig ännu en gång. Igårkväll var jag hos Sara och drack vin och kom hem på tok för sent, haha - måste däremot tacka för en väldigt trevlig kväll. Idag har jag faktiskt klarat mig över mina förväntningar, då jag avklarat fortsättningen på gårdagens genomdrag hyffsat bra och med godkänd fokus. Imorgon är det dags att börja checka myggor, ljus, övergångar och allt det där som är så himla tråkigt. Gud vad jag längtar efter första genrepet, jag vill känna flytet!

Lite bilder från diverse rep från diverse dagar:
Bilderna är tagna av Lina.  

     

1. Här repar vi finalen i en danssal.
2. Sångrep inne på teatern.
3. Muntra och entusiastiska elever bänkade på teatern.

För att bryta av all Bye Bye Birdie hysteri som råder i mitt huvud så måste jag bara nämna, innan jag går och lägger mig - Fyfan för Melodifestivalen. Vad hände? Räknade dom fel? Jag förstår inte. Vad hände med Alcazars färgsprakande show? Sarah Dawn Finers mäktiga ballad? Det var fanimej ett bra startfält och jag trodde verkligen inte att det skulle bli såhär. Det är i stunder som dessa som jag skäms över att vara svensk, end of discussion. 

Night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0