Studenten.

Awesomeness. Det är allt jag kan säga.


Josefine och Sarah på tåget mot Lund.



Precis när vi kommit fram till tågstationen insåg jag att jag glömt både pengar och champagne. Sofias pojkvän Emil räddade dagen och skyndade ner med bilden så att jag fick med mina grejer, phew! Typiskt mig.



Champagnefrukost i Botanska med strålande väder.



Alla var på topp, här är Josefine.



Michaela och Emilie.



Underbara Mulonsnuffen.



Dansare och musikalare samlade.



Vi gick och åt lunch.



Pull så som det ska vara.



Senare gick vi och fikade med våra mentorer, här är Minnie.



Vad ska en Muffin annars beställa?



Darling.



Nu hoppar vi fram i tiden sisådär 15 timmar, för här är vi påväg hem från efterfesten i Malmö. Sanningen är att Louise sover, hennes sanna instinkter sitter dock automatiskt i kroppen.


Bara av att sitta och ladda upp dom här bilderna och se alla människor man sett varje dag i tre år är grymt jobbigt. Igår var en dag fylld av glädje, galenskap och gemenskap; jag har aldrig känt mig så bekymmerslös och lycklig i hela mitt liv. Däremot är det svårt att låta bli att tänka på att igår faktiskt var den sista dagen vi hade tillsammans, allihopa. Det är så många man kommer att sakna, speciellt en person, som gick alldeles för fort och oväntat igår. Känslan av panik när man står där och måste säga hejdå, men tårarna kommer först när personen har gått.

Det mest oväntade under hela dagen var nog när vi hade vår avslutningscermoni för studenterna. Alla satt vi uppe på scenen och fick ta emot våra betyg och sedan delades det ut stipendier. Kalle har till och med en bild på mitt ansiktsuttryck när dom läste upp att jag hade blivit tilldelad stipendiet för teater, haha! Det kändes väldigt bra, lite som en kick inför teaterlinjen på Sundsgården som drar igång i Augusti. Det känns verkligen skönt att ha iallafall något inplanerat, det känns skönt att kunna säga att jag har sommarlov, istället för att man är ute och vinglar i dimman lite ingenstans.

Anyhow; yesterday was perfect. Jag kan inte tacka alla nog - alla presenter, alla gratulationer, alla personer som gjorde dagen så grymt jävla rolig. Nu har jag inga bilder från alla tillfällen, men det gör inget: det bästa får vi hålla för oss själva, haha.

<3

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHAHA XD Trodde det skulle vara någon gullig bild på oss eller så hahaha x)Men den tågresan var nice :)

2009-06-16 @ 22:03:51
URL: http://louiisess.blogg.se/
Postat av: Jebus

Grattis igen darling! :*



By the way, Pull är sjukt lik den yngre versionen av Lindsey Lohan. Skitsnygg!

2009-06-17 @ 11:59:16
URL: http://jebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0