mhmm!

Idag vaknade jag klockan sju och tog bussen tio över sju. Jag lyckades med andra ord bli klar på ungefär 7 minuter, och på köpet så blev jag Helsingborgs största loffe för en dag. Nice! Repen inför sommarshowen har dragit igång och idag på morgonen skulle vi repa ett körarr på Sunday in the park: jag hade aldrig hört låten, jag kunde inte texten, och jag visste knappt vad låten hette. Med andra ord ställde jag mig längst bak, sneglade på kompisens noter och lyckades faktiskt ta mig igenom repet utan att bli upptäckt. Dagen flyter på väldigt bra nu känner jag, klockan är tio i ett och jag är redan hemma, så nu tänkte jag ge mig ut i solen och köpa Marabou med jordgubbar i.


Här är vi i ettan under vår första sommarshow,
tänk att snart gör vi vår sista.


On and on ohyes.

Kommentarer
Postat av: Unit

Forsätt skriv, det kommer löna sig :)

2009-06-02 @ 09:59:00
URL: http://unit731.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0