lalala yeahyeah.

Fest igår. Sjukt nice. I have to share it!


Jag kan sitta i min rosa morgonrock i flera timmar innan jag drar ut. Det är så jobbigt och ansträngande att fixa sig.



Jag och Louise hittade lyckligtvis en fest hos Olga i hennes nya lägenhet. Vi hade ingen vinöppnare så vi fick fråga en granne i huset, tur att vi prickade rätt.



People.



People.



Snygge sneakar på Frida, haha.



Grabbar. Fan vad nice att alla är rödhåriga, haha.



Hahaha herregud. Jag hittade en trevlig man som älskar att skriva, me like.


Trevlig kväll som fan. När jag skulle gå hem orkade jag knappt gå för att jag var så trött, haha. Nu har jag precis vaknat och min pappa tvingar mig till att göra både det ena och det tredje. Det är typ hans vanliga "straff" som jag brukar få varje morgon dagen efter, bara för att jag har varit ute och haft kul. It makes sense, yeah?

Laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0