bilder från studentfotograferingen.

  

Kom nyss på att dom här låg och lurade på min skolmejl.

En "normal" bild och en "crazy" bild. Jag gillar personligen
den sistnämnda mest, lätt. Jag saknar er redan.
(crappy bildkvalité som vanligt)

Idag vill jag ut, men jag borde inte. Jag super och springer runder på tok för mycket och det vet jag om. Jag borde bli en sån tråkig bangare som hellre sitter framför datorn och lirar med chips och dipp. Fan! Det låter faktiskt inte så dumt. Jag borde kanske överlägga. Eller nä.. det är faktiskt lördag idag. Och det var faktiskt midsommar igår. Och jag har faktiskt sorterat tvätten, och jag har faktiskt.. och så vidare.

Laters.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att din helg har varit bra :D

2009-06-21 @ 01:19:56
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0