sparetime.

Jag känner ingen större lust till att skriva om min
Londontrip förrens Louise har lagt in bilderna på
datorn och skickat dom till mig! Haha.
Jag är lite otålig nu men det ska nog bli bra!

Oh, här är förresten jag med min framtida man.



Now how awesome is that? Oh, och titta! Vad smal jag kommer att bli.
Man måste ju ha några vettiga framtidsplaner, right?

Idag har jag mest spenderat min tid framför Youtube med den ena
Disneyfilmen efter den andra. Är det bara jag som älskar Lejonkungen 2?

Nu ser jag bara fram emot torsdag för då ska jag se HBP! 
Kommer att kännas lustigt att se filmen, nu när man verkligen sett dom. 

Night. 

Kommentarer
Postat av: myaraq

Haha gumman du får nog bråka med rätt många tjejer om det.

2009-07-13 @ 08:52:51
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha I love it! <3

2009-07-13 @ 14:19:12
URL: http://louiisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0