Fold em let em hit me race it baby stay with me

Och gissa vad jag ska göra ikväll? Jo: jag ska ut, igen.
Detta är andra helgen i rad som jag är ute både fredag och lördag.
Då är frågan: har inte jag något vettigare att göra?
Som till ex att öva på mitt manus, skriva på mitt projektarbete,
göra mitt naturprojekt, läsa min bok eller göra klart mitt engelskaprojekt?

Jo, det är visserligen sant, men vad gör jag? Jo: jag skiter i det.
Jag tänker på allt jag måste göra hela tiden, men jag gör inte det.
När ska jag någonsin lära mig att utföra sånt som jag inte tycker är roligt?
Visserligen är vissa av sakerna jag räknade ut roliga, men inte roligare än att gå ut. ^_^

On and on.

Kommentarer
Postat av: Sofy

you go girl! ;D

2009-01-17 @ 20:07:49
Postat av: muffin

hahahah putte, i miss yoU!

2009-01-18 @ 01:24:05
Postat av: Linda

PUSS!

2009-01-28 @ 15:15:52
URL: http://songbirdie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera bloggen nu dååååååå! :<

2009-01-28 @ 19:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0