Lugn fredag at last

I början av veckan bestämde jag mig för att jag skulle ta det lugnt på fredag, vilket annars inträffar väldigt sällan (vi behöver inte tänka på att jag ska ut imorgon). Anyway, så nu har jag konsumerat sourcream and onion chips med fresh island dip samt marabou apelsinkrokant och mjölk and I feel great! Jag har inte ätit ren skräp på hur länge som helst och nu känner jag mig fulländad, som en ny människa ungefär - tankad och färdig. Tanken att det är back to discipline på söndag är ingenting som vi behöver tänka på nu, för jag lever ju såklart i nuet.

Nu ska jag lira Zelda och fira att min mage och mina smaklökar jublar till sång och skumpa. On and on cheers.


Kommentarer
Postat av: Linda

Fin design härinne gumman!

2009-02-15 @ 16:32:04
URL: http://songbirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0