Right round round round.

Hello people! Sitter här och har precis käkat god mat och huvudvärken börjar sakta men säkert släppa helt.
Hade en väldigt trevlig kväll igår för övrigt! Det var längesen jag festade så det var fett kul faktiskt.


Nathalie med ett gott glas vin.


Jag smygtog den obligatoriska egobilden.


Mitt huvud ser väldigt stort ut. Är det för att jag är närmare kameran
eller för att jag kanske helt enkelt har ett stort huvud?


Gillar att Nathalie ser ut som en gullig liten skolflicka och jag som en lullig & hög liten skolflicka.


Nathalie var fin och glad!


Och jag var störd och hade vintänder. Vissa bilder får man bjuda på ibland.

Ikväll blir det förmodligen lite fest. Igen. Jepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0