Projekt 10.

Hejsvejs! Längesen nu, har haft så mycket för mig på senaste.

Ikväll ska jag till David och sen imorgon har vi ett event i skolan att delta i, nämligen Projekt 10. Det är en dag med olika auktioner, basarer och dylikt som vi har för att samla in pengar till diverse välgörande ändamål.

Vi teaternissar ska såklart inte stå och sälja något, vi ska ha en spökrunda! Temat är spökskepp, och idag har vi byggt och pysslat hela dagen med det här. HERREGUD! Jag, Jonas och Tim var uppe på vinden för att hämta en säng som vi skulle använda. Vi bar ut den shippshopp och allting gick bra, vi undrade dock vad det var som låg på den här sängen. Det såg ut som en massa bomull och tyg ungefär, tills vi tittade närmare och insåg att det var skelett från råttor! Jag fick stilla panik och kände mig smått svimfärdig, haha! Det var nog mesta dels på grund av chocken, att stå där och granska något i lugn och ro och sedan inse vad det verkligen är. Brrrr!

Till spökrundan kommer jag att se ut såhär:


Hehuu, laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0