Jag hoppas.

Jag hoppas, och jag tror faktiskt att det kommer att bli en vit julafton! Det ser så ut iallafall, snön ligger stadigt och fylls på lite då och då. Vad tror ni? Det hade varit jättemysigt, och ja; jag längtar faktiskt. För en gångs skull, haha. Och det är ju inte helt omöjligt att det dels kan bero på en viss person, en person som lyser upp min tillvaro något enormt i största allmänhet.

Nu ska jag eventuellt lira lite, eller så får det bli sängen och boken.
Godnatt och hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-23 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0