Godmorgon!

Oj vad jag sov länge idag, gick upp för ungefär fem minuter sän. Vilket fint väder det är utanför mitt fönster, vitt och soligt på en och samma gång. Man blir nästan sugen på att ta en morgonpromenad, men lusten dör ganska snabbt när man inser hur isigt kallt det faktiskt är ute.



Man kanske ska göra sina egna julkort? Det är faktiskt roligt.

Jag kommer ihåg att när jag var liten så brukade jag göra två önskelistor:
en realistisk och en orealistisk som jag skrev mest på skoj.
Det är hög tid att göra det igen, mest på skoj.

Orealistisk:

- En egen lägenhet.
- En resa.
- Att få kommande utbildningar betalda.

Realistisk:

- Legitimation.
- Nya hörlurar till min mp3.
- Presentkort, helst på Body Shop.
- En ny vaniljparfym:


Och nu börjar jag känna mig för greedy, haha. Man kan ju önska sig hur mycket
som helst som inte hade varit fel att ha, men dom där sakerna hade verkligen inte varit fel att ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0