ny skola, ny vardag.

Igår inleddes mitt teaterår på Sundsgården med en grillfest för alla som ska ha teater, oavsett inriktning. Det var verkligen grymt mysigt måste jag säga, allting kändes bra: lärarna, klasskompisarna, miljön och stämningen. Jag kunde seriöst inte sluta le när jag kom hem, haha! Känns skönt att man lyckats pricka så rätt, phew.

Idag började vi på riktigt med att repetera inför en liten föreställning som vi ska spela inför resten av skolan på torsdag. Nu börjar jag verkligen inse hur mycket jag lärt mig på gymnasiet, och det känns gött att man får mycket användning för det också. Jag lyckades med en ganska så ironisk sak idag: jag kom försent. Inte till skolan utan tillbaka till skolan efter lunchen, eftersom att jag och två killar åkte in till stan och fick för oss att klockan inte alls var mycket, haha. Very bad first impression, då jag vanligtvis är den som nästan aldrig kommer sent. Well well.

Nu ska jag ut en runda, laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0