i'm falling in love with your favourite song

Piratfesten hos Olga igårkväll var kick-ass, jag hade skitkul,
och det är fruktansvärt lättande. Jag har länge trott att jag inte
kan festa och ha kul utan att dricka, men jag hade faktiskt fel.
En av de roligaste bitarna är när folk börjar bli nådigt runda om
fötterna; galet dansande, kläder som flyger, folk som spiller sprit
på varandra och står och hånglar i dörringången.

Nu har jag knappt ätit någonting så att jag ska orka kränga så
mycket kräftor och räkor som möjligt hos min bror klockan två.

Jag vill se Harry Potter på bio igen. =( Sen vill jag börja skolan,
det är inte långt kvar nu! Jag vill faktiskt flytta också. Till London.
Då kan jag hänga på Sainsbury's hela dagarna och köpa
jordgubbsmjölk och käka sushi i China Town och försöka inbilla
mig själv att jag gillar det.

Playlist playing: MGMT - Time To Pretend

Nu vill jag lira, laters.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag hade nog flyttat in i Sainsbury's :S

2009-08-08 @ 18:13:37
URL: http://louiisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0