feels like sunday because sundays feel grey

Jag har verkligen inte gjort någonting idag. Kom hem vid tre igår, somnade inte förräns runt klockan sex på morgonen. Självklart börjar mamma prata i telefon sisådär runt halv nio också, då finns det ingen chans i världen att man ska kunna somna om. Det ironiska är att jag även vaknade med huvudvärken of doom, trots att jag var den nyktra igår. How unfair is that? haha. Och kan vädret bli sämre idag? Det är inte molningt, det är molningt och grått och mörkt och trist och jag börjar känna mig nedstämd. Jag börjar även känna att jag är en jävla lipsill just nu, men just nu när jag sitter och skriver det här så tittar faktiskt solen fram.

Playing: David Guetta feat. Akon - Sexy Bitch ahahhaha <3
Nu måste jag fixa. Min maskara har gått av på hälften, lite lustigt.

On and on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0