ett långt hopp på kort tid.

Nu fyller jag år. ^_^ Tänkte bara påpeka det.
Snart ska jag gå och lägga mig som nittonåring, haha.

Let's make a birthday wish! För mitt ledsna hjärta och
för alla andra som hamnat i den här bitska soppan.
Fuck pride, det insåg jag på teaterlektionen i skolan
idag. Att visa sig sårbar, öppen och äkta; det vill jag göra.

Att våga säga att man är ledsen, att man känner saknad,
att man alltid kommer att bry sig hur mycket motstånd
man än får tillbaka; det vill jag göra.

Att sitta och skriva det här med trevande fingrar, och veta
att det inte tjänar någonting till; att känna känslan av att ens
värde ligger på samma nivå som en påse skit. Det vill jag göra.

Haha men jo, det var värst vad jag låter munter i mitt födelsedagsinlägg, eller vad säger ni? Det är faktiskt inte så illa som det verkar, det är mer läskigt att göra det man verkligen aldrig skulle få för sig att göra, men gör man inte det så kommer man aldrig vidare. Nu känns det bra, det känns bra när man bara gör. Sätter sina innersta tankar till ord, det som man verkligen inte vill avslöja; man blottar sig och klär av sig naken. 

Det vill jag göra. 

Min kebab kommer att sitta jävligt fint imorgon.
Godnatt and laters.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0