de fem v:na

Jag vaknade typ precis, somnade direkt när jag kom hem så nu är jag lite smått förvirrad gällande tid, rum osv. Det är skönt att sova efter skolan men samtidigt inte. Det känns som att man riskerar att missa någonting + att det sen ofta blir svårare att somna på kvällen. Det skulle funnits en energidrink, fast tvärtom; som gjorde att man blev trött och sömning istället.  

Imorgon fyller jag år! ^_^ Nitton, inte så speciellt roligt egentligen but still. Jag måste fundera lite över vad jag ska göra imorgon för jag tänkte fira mig själv i min ensamhet, haha! Eftersom att ingen i familjen vill fira den första så får jag ta saken i egna händer. Jag ska definitivt käka kebab, eventuellt cheeseburgare eller annan skräpmat. Sen ska jag köpa mina favoritnaturgodisar som är sånna yogurtkulor med torkade jordgubbar i. Sen ska jag tigga cigg av David och Simon på rasterna, som självklart kommer att känna sig tvugna till att ge mig då det är min födelsedag, haha nejmen! Och så ska jag kanske köpa vaniljparfymen på Bodyshop, jag börjar sakna den och den jag har nu börjar ta slut så det kan ju vara en idé. Men där får det vara nog! Vi ska inte ha det allt för roligt.

Vad är detta? Klockan är knappt kvart över åtta och det är redan hyffsat mörkt ute. Neeeej. =( Det som jag fasat över så länge har äntligen hänt ungefär. Måste det kännas som att man är ute och ränner mitt i natten bara för att man vill gå ut och ta en luring klockan åtta på kvällen? Nej usch, det är nog det värsta med vintern och hösten, förutom kyla och slask då.

Det är väl bara att ge sig ut innan det blir för mörkt I guess, so laters!

On and on this is outworn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0