bär bär bär

Jag är besatt av saker som luktar gott,
och här om dagen hittade jag den här serien från Björn & Berries:

Det doftar verkligen som riktiga smultron, man får en stark lust till att
ta fram en skål, hälla upp lite mjölk och sedan toppa med sockrig
smultronkräm, i stil med sån jordgubbskräm ni vet? Och sen äta upp det.

Är det ett tecken på att man bör införskaffa produkten? Jag menar, faktumet med att man vill äta upp den, fast man egentligen inte borde. Det kanske finns fler som känner likadant som jag gör, vilket senare kanske resulterar i att jag själv blir uppäten. Är det värt pengarna? 260 jävla spänn? Hmm.

Nu ska jag snart dra, hämta ut mina skattepengar (fråga mig inte varför jag inte har gjort det ännu) och sedan ta en runda på stan..   

Laters.

Kommentarer
Postat av: BLONDII

Hahaha, I know the feeling. Typ som om någon luktar vaniljparfym då får man sån extrem lust att slicka av den =)Det lät aningen stört va?

2009-08-17 @ 17:49:12
URL: http://blondii-blond.blogspot.com
Postat av: Linda

Sniff sniff, aaaah! :-)

2009-08-20 @ 12:07:35
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0