UPDATE

Jag har ingen dator hemma längre. Eller, jag har ju en, men där funkar inte internet. Min bror har gjort så att jag inte kommer in på mammas dator heller, vilket resulterar i ledsen Muffin utan internet. Jag satt seriöst och stirrade in i väggen hela dagen igår, inte för att det inte fanns något annat att göra, mest som protest. Fan vad tjurig jag är.

image77Typiskt att jag alltid ska hamna på bild i den här ställningen nu för tiden.

Trevlig helg i övrigt, med lite fest och dans i fredags. Olyckligtvis hamnade en i sällskapet i slagsmål på bussen in mot stan och fick ett jack under ögat. Jävla idioter som givetvis ska använda ordet "emo" som ett skällsord och som en ursäkt för att få mucka. Killen i fråga som blev slagen såg till och med helt neutral ut, ARGH. Nåja.

image76Väldigt sofistikerad bild på mig, Phie och Klais från i fredags. Syod som är fotograf.
 
Uppspelet av minimusikalen gick väl bra.. eh, åt helvete. Olyckligtvis kunde inte vår lärare spela varken rätt takt, tonart eller ackord till min och Sannas duett, vilket sög lite eftersom att vi sett fram emot att göra den. Och folket i gruppen glömde sisådär 50 % av replikerna och min tändare gick sönder bakom scenen så jag fick snällt titta fram genom skynkena och pipa "Eh, min tändare har gått sönder. Har någon eld?" Nåja. Bra resultat med tanke på tidsramen after all, I'm happy.


:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

Kommentarer
Postat av: sophie! :)

hahahahahah bilden på dig och mig är sjukt nice ^^
söttnnoooooss

2008-03-13 @ 08:06:05
URL: http://schyssta.blogg.se
Postat av: Muffin

Haha lätt. :)
:*:*:*

2008-03-13 @ 09:50:22
URL: http://crapmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0