RAGE

Överdrivet. Ogenomtänkt. Idiotiskt. Så säger du bara.
Men jo, jag hatar faktiskt min mamma.
Hon är en egoistisk, ytlig och grymt korkad människa.
Dessutom börjar jag tro att hon är mytoman, 
då hon plötsligt "hittat nakenbilder på mig på datorn" trots att den nyligen kraschat. Ehh.


"Sitt inte vid datorn hela natten, du bränner upp den och förstör den!"


"Eh, jag kom nyss hem och har suttit ungefär 5 minuter. Du har ju dessutom suttit hela dagen. Och sen så krävs det ju en hel del jobb och fantasi för att få en dator att börja brinna bara genom att sitta vid den."


RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE
Och flertals av sånna här kommentarer får jag höra varje dag.

Anyway, för att sluta vara så jävla bitter. Jag skulle kunna gå på hur länge som helst.
Jag har inget PSP på datorn längre, well givetvis. Det suger ganska hårt. =(

image72Jag har en deal med min pappa. Den lyder som så att om jag får minst VG på nästa prov så får jag åka på Siesta. Jag menar, att där ens måste finnas en deal? Siesta är nog den snällaste festivalen och ligger dessutom i Skåne. Och nu börjar jag inse att det var en ganska så idiotisk deal, för jag tror inte att jag kommer vinna. Det här kapitlet handlar om algebra, vilket bara blir för mycket siffror och för många steg vilket för mig alldeles förvirrad. 4x + 3 - 7'2 x 8 + 5x = 3 blablabla.

Varför kan inget vara som jag vill? :(


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kan hjälpa dig med algebran. Det är inte så svårt :)

2008-03-02 @ 11:26:26
URL: http://somewhereinmymind.blogg.se
Postat av: Muffin

Det får du gärna göra om du får tid över. :)

2008-03-02 @ 18:51:47
URL: http://crapmuffin.blogg.se
Postat av: Sarisha

:( . du klarar det

2008-03-02 @ 23:11:54
Postat av: Linda

Lycka till gumman!!!

2008-03-04 @ 13:40:59
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0