PROJECT POPPING CANDY

Jag har i evigheters evighet avskytt färgen på mina väggar - orange.
Det var mamma som insisterade på att de skulle vara oranga när jag var liten och så blev det.

Ikväll var jag ute och gick med Sara, med sju kronor över köpte jag en såndär Hello Kitty Popping Candy, ni vet en sån klubba som man doppar i pulver som knastrar i munnen. Med följde en A4-stor "poster" med en bild på Hello Kitty. So, the project is - fylla alla mina väggar med Hello Kitty Popping Candy posters!

En hektisk vecka väntar med mycket träning inför koregrafitävlingen, samt massa matte att ta igen och så minimusikalen såklart som ska ha uppspel på fredag. Jag är till och med så ambitiös att jag åker till skolan på en söndag, det ni. Träning ger färdighet, nu ska jag poppa vidare.

Mum + Dad VS Muffin har gått och blivit Dad + Muffin VS Mum.
Awesome awesome finally finally YEAH YEAH YEAH.

image73

Eftersom att datan har kraschat och jag inte har några
roligare bilder så får det blir en bild på min favoritmat.
Givande ellerhur? Fan nu blev jag sugen.
Nej nu ska jag poppa vidare på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0