Send me back to school

mitt lov är för nurvarande det tråkigaste lovet ever.
jag har inget internet, ingen mobil, inget kul att göra.
det är dåligt väder. sarah är på mallorca. alla andra
ringer mig aldrig och jag vill inte ringa dom för dom
får mig bara att känna mig tjatig eftersom att det
bara är jag som alltid ringer. det är jobbigt att
känna sig otillräcklig och onödvändig. 
jag tänker så fan inte ringa någon av er mer,
om det så blir över min uttråkade sängliggandes kropp!

kan inte någon skära huvudet av mig? :(

 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-30 @ 13:44:07
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoho , då passar detta ju alldeles utmärkt ;))

Tänkte kolla upp en sak med dig sen innan (: Så jag kan skriva det här. Jag är med i ett projekt som heter Sommarlovsentrepenörerna , det går ut på att man håller i ett eget företag under sommaren . Mitt företag heter " UNG . Art " Vi ska nu under ett antal veckor fixa ihop en musikal, som troligtvist kommer spelas upp på Wallmans i HBG.



Denna vecka ska jag marknadsföra mitt företag. Och jag vet att du är verkligen duktig när det kommer till att fixa med PS . Så jag undrar om du vill hjälpa mig en liten sak ^^



Designa & göra en Logotyp till namnet " UNG. Art "

Du får självklart tacka nej om du känner att du inte vill göra detta ((:



Tack i förhand // Anna P ^^

2008-07-01 @ 22:38:40
URL: http://anniish.blogspot.com
Postat av: Muffin

hmm.. kanske det kanske. hur hade du tänkt dig att den ska se ut? HBG? fan vad nice, jag ska själv praktisera i ett tält i stadsparken.

2008-07-02 @ 13:17:59
Postat av: Annii

Oj ! ^^ Sorry , visste inte att du skulle svara här (: Låter riktigt mys med tält ;))



Hade verkligen varit sjukt trevligt av dig att göra det om du vill då alltså. Jag hade tänkt att själva " UNG . Art" ska vara i svart stil och se ut som om det är stämplat x)) Om du förstår . Och så kanske graffiti stil i bakrunden asså nåt mönster i bakrunden . emn ajg är öppen för förslag . Alltså om du kan bara göra någon litet exempel . För jag är genom dålig på PS .



Tack i vilket fall som helst ((: // A

2008-07-04 @ 15:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0