Xtra xtra!

Idag skulle jag cykla ner till banken för att sätta in pengar till en brud. Skabbig, osminkad och generöst påklädd gav jag mig iväg. För övrigt hade jag på mig ett par gamla vantar som jag hade när jag var liten, vilken nostalgi. Jag har inte så många saker kvar från min barndom så jag kände mig genast liten igen. ^_^ Anyway.. för det första var vädret förjävligt kallt och blåsigt. Och som ni kanske vet är jag grymt känslig för sånt, så det var ingen behaglig upplevelse precis. Sen så stöter jag på sallad, eller.. jag ser att han ser mig på cyklen, men jag cyklar fort vidare och försöket istället gömma mig.

När jag satt in pengar och allt och ska dra mig upp för backen igen kommer det fram en journalist till mig. "Hejsan, jag är från Xtra. Skulle jag kunna få ställa några frågor?" Dum som jag är säger jag hastigt "Öh, javisst." Han frågar mig vad jag ska göra i helgen och jag svarar ärligt "Va? Är det helg snart?" Han skrattar och säger att det var ett bra svar, sen sa jag väl något random till. "Tack så mycket, nu ska jag bara ta en bild på dig här.." O_______O NOOO! Jag skrattar lite ansträngt och försöket åtminstonde se trovärdig och glad ut. Att han skulle ta en bild hade jag inte ens en tanke på, jävla pucko. Jag hoppas att INGEN läser Xtra imorgon!

Kommentarer
Postat av: Shazan

Finns Xtra på nätet? :D

Haha, nu kommer självklart ALLA som läser din blogg att leta reda på bilden. ;)

2008-01-04 @ 10:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0