Snö.

Jag och Sara var ute och lekte i snön. Hennes hund är förmodligen den klokaste hunden jag träffat! Påvägen hem kände jag mig så liten där jag gick med mina gamla vantar och snöskor. Varför kan man inte bli liten igen? Jag gick en väldig lust att bara springa hem till Josefine och fråga om hon ville gå ut och leka, så som vi brukade göra när vi var små. Jag insåg dock att det aldrig skulle bli som det var då, vi hade förmodligen börjat snacka om den där festen och den där spyan till slut i vilket fall som helst. Nåja, det är faktiskt inte så dumt som det är nu heller.

Givetvis skulle jag också halka på gatan precis när bussen kör förbi. Jag ser att folk vrider på huvudet och tittar och ler åt mig, jag skrattar förolämpat tillbaka.

Jag vill ha sommar med Louise, fylla, gröningen och SMK, NU! :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0