Revolution.

Vet ni? Jag har varit väldigt duktig. Jag har skrivt en recension till skolan, och jag har lämnat in den i tid! Jupp. Skrev nyss färdigt och skickade iväg den med ett mejl till läraren, han kommer nog ramla av stolen av häpnad. Vad som var deadline? Idag.. men vafan, den kommer in i tid iallafall. Nu när vi börjar läsa svenska B så får man inte mer än G på allt som lämnas in efter deadline, jag måste seriöst skärpa mig.

Idag var jag i Malmö på Shock, REAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Jag trodde aldrig att det skulle ske typ, dom är så tjuriga med sina jävla dyra priser liksom. Men det var fan 70 % på jävligt många kläder, och snygga kläder. Det tackar vi för, jag måste dit så snabbt som möjligt igen. Jag kommer förmodligen att bli pank inom en snart framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0