Oväntad komplimang.

I fredags när jag och Sarah satt och hade håla samtidigt sa hon något som jag verkligen inte förväntade mig.

Sarah: Alltså Ingrid, du är så sjukt smart.
Jag: Eh... va?
Sarah: Jamen du är det. Du kommer alltid med så bra åsikter och säger så bra saker. Alltså, hade du pluggat och kämpat hade du haft MVG i precis alla ämnen.
Jag: Eh.. eh.. err.. oj, shit, tack. Jag brukar mest få höra att jag är korkad.
Sarah: Men det är du verkligen inte.
Jag: Nej okej.. det är ju skönt. Jag är förmodligen bara lat!

Dagens glädjerus: Jag fick en väldigt tjusig tavla av Lotta i julklapp + ett gulligt brev. För övrigt hade hon målat ner Hello Kitty på en rosa bakgrund och skrivit Muffin på. Den ska jag sätta upp på min vägg. ^_^

Jag har för övrigt upptäckt att mitt schema suger, lite iallafall. Jag slutar tidigast 16.00, resten av dagarna typ senare än det. Och EN fucking sovmorgon, till 09.40. Eh, jag måste fortfarande gå upp astidigt so it makes no bigger difference.

On and on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0