Fail.

I wish you could say those things while both of us are sober because I use to forget all of it.

Jag har kommit fram till att wok är det bästa som finns. Det är bara att köpa ett paket wokade grönsaker, tina en kycklingfile och lägga till lite soja, chilisås, kryddor och creme fraiche. Jo, jag hade givetvis haft nudlar till också, men nu är det ju så att jag inte äter kolhydrater. Thank God for nyttig god mat!

För övrigt känner jag mig så jävla fail, igår blev jag helt konstig mot kvällen. Jag såg ner på mina händer och tänkte plötsligt "var kommer det här ifrån?". Jag har inte funderat över detta på hur länge som helst, men igår slog det mig som ett slag mot magen. När jag vaknade idag kände jag inte för att gå upp heller, vilket jag kanske gör ibland, men idag var det verkligen en känsla av total hopplöshet. Inget spelar någon roll. Det finns inget som kan göra mig glad. Osv.

En annan sjukt jobbig grej är att jag har en väldigt rubbad kroppsbild. För tillfället klarar jag knappt av att se på mig själv, kan inte ha några kläder för jag känner mig fet i allting. Jag vill bara stänga in mig bakom bom och lås eller gömma mig i stora svarta skynken tills jag har nått mitt ideal. Det finns seriöst ingen annan utväg.

Så, nu har jag fått whina och sådär, det känns bra. Jag måste ju också få göra det ibland, right?

On and on outworn.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var så nära, så nära att du följde med.... Bilder från GBG i min blogg... Missed u!!

2008-01-29 @ 19:41:38
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0