Blubb.

Vilken tur att jag alltid ska hitta på en massa skit och göra bort mig på fyllan. Eheh, fast det kunde ju faktiskt ha varit värre. Vi säger så.

Idag har jag lagat massa god mat alldeles själv, fan vad duktig jag är. Strimlad kyckling med wokade grönsaker samt fullkornspasta och massa sweet chilisås. Jag har aldrig fattat grejen med vanlig spagetti, fullkorn smakar ju typ likadant om inte bättre. Sen är det nyttigare också. Jag ska bli nyttig, and I will succeed! 

Song of the day

http://www.youtube.com/watch?v=iWg3IMN_rhU

Timbaland är ett geni och förmodligen svinigt rik, jag ska nog gifta mig med honom och skaka rumpa till hans musik varenda kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0