Tjejmiddag.

image44Grattis Johanna, som fyller 18 idag! Fan ta dig, men tro inte att du kommer undan. Nästa gång det är fest ska du köpa ut cigg åt mig. =D

Jag var inställd på fest igår, så det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vilket gjorde att jag senare kom fram till att jag knappt kan ha roligt utan alkohol. Well, såvida det inte är en massa folk som man verkligen känner och har kul med och sådär. Nåja, så fort det blev dans så blev alting mycket roligare dock. Vilken tur att jag alltid ska dansa på höjd över golvet också.

Igår fick jag en lustig längtan av att bara åka iväg, typ utomlands. Ett ställe där allting är all inclusive och där dagsrutinen är ungefär sova - sola - bada - äta - festa - supa. En drink vid poolen och en på stranden. När jag var i Turkiet förra året i september såg min dagsrutin ut sådär ungefär, och det var seriöst helt fucking awesome. Jag söp varje kväll, och inte en enda dag vaknade jag bakis. Visserligen blev jag buren till mitt hotellrum av en snubbe jag träffade där och sedan ville jag bara dö så illa jag mådde. Iofs kommer alltid min eventuella baksmälla innan jag somnar, vilket ändå är bättre än en hel dag av pain nästa morgon.

image46Faktumet att jag och Louise lyckas se fulla ut på bild när båda är hyffsat nyktra är underbart. Hon är för övrigt den bästa filuren som finns.

On and on and on and on
OUTWORN.

Kommentarer
Postat av: Linda

Din blogg är het. Du med.

2008-02-10 @ 17:47:40
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Joss!

Vilken snygg bild på dig!:D

2008-02-21 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0