Nervositet.

Imorgon ska jag spela samt sjunga till på musicafét i skolan. Ett litet event som inträffar sisådär två gånger i månaden, finns mest till för att vi ska få öva på att uppträda inför publik och framföra valfritt material. Det som gör mig tokig är att låten jag ska framföra (Heartbeats av The Knife) inte finns på noter, så jag har fått göra ett helt eget komp. Och det är faktiskt andra gången jag kompar mig själv nu, och det är fan inte lätt om man ska improvisera på vissa ställen och sjunga samtidigt. But I have skills! Ehh.

Min dator är knäpp. Den har ingen antänn där bak så egentligen ska den inte kunna ta emot nätverk, men det funkar ibland, som nu till exempel. Eller alltså.. hur funkar det? Och det kommer alltid upp en "iexplore.exe har stött på ett problem och måste avslutas" när man går in på internet, men det är bara att flytta den skylten åt sidan så kan man glida runder ändå. Min dator är väldigt knäpp.

image70

NO ONE HAS TO KNOW THIS IS A PRIVATE SHOW

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, hade velat se!

2008-02-27 @ 18:19:48
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Muffin

Aw putten. :* Det gick bra faktiskt, jag kände mig som en kung. Lägger upp en bild iaf. :)

2008-02-27 @ 22:16:41
Postat av: Linda

Ja jisses, det är no rush at all! Vi kan ju tjattra om det på msn framöver? Vad snygg du har blivit förresten din lilla godbit.

2008-02-27 @ 23:18:24
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Linda

...fast röka är skadligt säger tant Linda och hytter med fingret

2008-02-27 @ 23:18:59
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Muffin

Puh vilken tur. Ja det kan vi ju göra! Hahaha, tack du.

Jag vet tant Linda, jag vet. Men det görs ju inte så ofta. :)

2008-02-28 @ 07:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0