Långmorgon.

Egentligen har jag historia klockan 08.10, men eftersom att jag är "färdig med allt" så  behöver jag inte gå. Eller alltså, jag skulle skicka in en sista uppgift senast igår, men jag orkade inte. Huvudet kändes tungt och det var både jättevarmt och jättekallt, jag kanske börjar bli sjuk. Nu när det är lov och allt, det kan ju inte slå mer fel. I vilket fall som helst, nästa lektion är inte förräns klockan två så jag tänkte glida runder lite. Ta en promenad i solen, spela zelda eller geeka mig med något annat. Otroligt skönt och välbehövligt iallafall, jag är nöjd som fan.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket behagligt schema du har! Vi vanliga knegare har ju 8-16-jobb. :P
Jag får trösta mig med att jag inte har läxor i alla fall. En klen tröst, dock. ;)

2008-02-15 @ 14:02:32
URL: http://shazan.blogg.se
Postat av: Muffin

Fast egentligen så går jag från ungefär 8 - halv fem varje dag, haha. Förutom fredag då.

2008-02-15 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0