Goodbye Roverkob & Hornbaek!

image56Jag har alltså kommit fram till att Helsingör inte riktigt är min grej. Visst, det finns billig sprit och så, men tänk att bo där? Det är skitigt, tråkigt och allmänt gloomy. Och så har allting så roliga namn, jag menar, Rövköp och Hornbak? Nåja. Trevligt var det iallafall. Men vad kan gå fel med fyra ungdomar och ett par flaskor vin?

Nu har förkylningen slått till även för mig, vilket känns lite skönt faktiskt eftersom att jag aldrig är sjuk. Nu vet jag iallafall att det inte är något fel på mig, err.

Nu ska jag proppa i mig halstabletter och titta på TV/somna. 
Få timmars sömn under loppet av två dagar tar ut sin rätt.

on and on

Kommentarer
Postat av: Mia

Rövköp? Det namnet slår det mesta. X)

2008-02-19 @ 18:12:28
Postat av: Sigrid

Men det finns god glass ^_^

2008-02-19 @ 19:01:25
URL: http://sigrida.blogg.se/gravid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0