Det var väl fan..

.. Att jag pajjade datorn. Eller alltså, det gjorde jag egentligen inte. Det var bara jag som satt vid den senast. Fast det betyder ju inte att det var JAG som förstörde den, liksom. Jag stängde iofs av den på ett felaktigt sätt.. men vafan, jag var lat. Den har ju klarat av det innan? Okejdå.. jag pajjade datorn. Nu sitter jag iallafall vid min gamla sega jävel och väntar fortfarande på att Mina dokument ska öppnas. Aja, bättre än inget.

Den här är tillägnad Jebus.
"Jag har inget smink där.. jag sminkar mig inte ofta och den är skitskabbig. Gör den snygg!"
Fan vad noggrann och lycklig jag var, haha.

image65

Nu ska jag fortsätta att vänta på att Mina dokument ska öppnas.

Kommentarer
Postat av: Jebus

HAHAHA! XD

damn.

mygod.

fo shizzle!??

2008-02-24 @ 20:38:55
URL: http://jebus.blogg.se
Postat av: Muffin

:D:D

2008-02-24 @ 21:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0