Crashboomgone.

Min dator har kraschat, which means att allting på hårddisken är borta. Alla mina bilder, alla texter, ALLT. Jag började faktiskt gråta lite över det igår, en del av min historia fanns faktiskt där. Jaja go on, peka på mig och skratta bara. =(

Dessutom så fungerar knappt min gamla dator, så nu kan vi dra slutsatsen att jag inte har nån fucking dator längre. Skönt ju. Eller.. nej, för nu har jag inget att göra. Mamma har tagit fjärrkontrollerna till TVn bara för att "hämnas för att det var mitt fel att datorn gick sönder". Bad times.

För övrigt vaknade jag halv sju idag och skulle med ett tåg som gick tio över sju. På tjugo minuter hann jag slänga på mig kläder, packa grejer och sedan tvinga Kalle att köra mig ner. Jag som annars brukar ta minst en timme på mig. Skills!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gumman, vilken mardröm!!! Tjoa om jag kan ha något på min dator som du vill ha, nåt med L eller så.

2008-02-27 @ 18:20:55
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0