PREMMIS & HARD NIGHTS

om två timmar är det premiär på vår teaterföreställning.
genomdraget igår gick åt skogen, vilket främst berodde
på att ingen kom ihåg övergångarna mellan scenerna.
anyway. jag tror och hoppas att folk tar sig i kragen
för nu gäller det.

i onsdagskväll hade jag ett helvete. jag blir ju inte så
sjuk ofta va, men i onsdags var det fanimej dags.
jag fick sjukt ont i magen, väckte mami för tabletter
och sympati. när hon frågade hur jag mådde kunde
jag inte svara, jag kunde bara andas häftigt och
koncentrera mig på att överleva smärtan. givetvis
spydde jag tillslut, hur länge som helst. tillslut blev
jag så van att jag satt där med huvudet i toaletten
och pratade med mig själv.

"hur går det ingrid?
ska det inte bli en runda köttfärs till?"

osv. i vilket fall som helst är det bra nu. muffin's alive!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0