We've got great plans!

Oh yes. Jag och Louise har skrivit en abstrakt lista om saker vi ska hinna med innan vi slutar gymnasiet. Det är lite hemligt.. så jag vågar nog inte avslöja något. But it will be awesome!

I helgen stack jag och Louise till Jenny där bland annat Sara, Jocke, Elle mfl. befann sig. Det var typ halvfest, ganska segt faktiskt. Senare på kvällen stack vi till Sallad där vi somnade och därmed missade bussen. VI somnade om i väntan på nästa som gick klockan fyra, puh!

Igårkväll åkte jag till Sarah som var lite halvdepp och muntrade upp henne. <3 Haha, eftersom att jag inte sovit så mycket var jag sjukt flummig och vi hade det väldigt roligt.

I cut your nails and comb you hair
I carried you down the stairs
I wanted to see right through from the other side
I wanted to walk a trail with no end in sight

Nu skålar vi med rött vin och cola! Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0