Suck on that!

På Scenisk gestaltning B håller vi just nu på med två olika moderna pjäser - Shakers och Mösexan. Många är förmodligen chockade, då det finns scener där det förekommer sex, kyssar och lite lättklätt. Sex, sprit, realism. Shakers tar bland annat upp frågan om människovärde. Jag tycker faktiskt att det är intressant att få prova på även den här typen av pjäser, tänja lite på gränserna. Haha, fast det är klart, jag har inte fått någon brutal scen så att säga. Hade nog inte haft något emot att få pussa lite på snygga brudar utan att känna mig skyldig dock, haha!

Imorgon har jag matteprov, svenskaprov och körtenta. Jag är givetvis inte förberedd för någonting av det. Dels för att jag varit utomlands och dels för att jag är så jävla lat. Men det löser sig. Everything does!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0