konstig kväll.

Nu sitter jag hos Louise och är sjukt pigg. Jag är ju förmodligen sjukt trött egentligen, men äsch. Det dumma är att jag minns typ ingenting av kvällen, det känns dimmigt. Inte för att jag druckit, utanför att vi somnade ungefär en-två timmar i väntan på bussen. Givetvis missade vi den och somnade om, så jag tappade förmodligen tidsuppfattningen. Vet ju knappt vad klockan är just nu, haha.

Jag och Louise såg seriöst Guds gåva när vi väntade på bussen innan ikväll nere vid knutan. OMFG I tell you! Båda två stirrade som små barn när hon gick förbi och sedan fick vi panik. Ja, så illa var det. Jag tror hon kände sig utstirrad, men vafan, hon är säkert van.

Nu ska jag äta massa godis och onyttigt som Louise har vid TVn. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0