Helg.

Faktumet att vi är lediga varje fredag börjar uppskattas på riktigt. Imorgon har jag till exempel hela fredagen framför mig till att städa, åka till Malmö och fixa inför kvällen. Det kommer hit lite vänner och sådär för att fira min födelsedag, som inträffade förra lördagen. Jag tycker egentligen inte om att fira födelsedag längre, det känns så egofixerat. Liksom, varför ska jag fira mig själv? Nej, jag gör det faktiskt mest för att umgås med vänner och för en trevlig kväll. :)

Jag tittade på lite bilder på mig själv som ljushårig nyss, och shit, jag kan inte tro det.
Haha, jag har inte ens varit rödhårig i en vecka men det blonda känns redan så långt borta. ^^



MP3 favourites atm:
The Knife - Heartbeats
Creature Feature - The Greatest Show
Paramore - Fences
Depeche Mode - A Question Of Time
The Knife - We Share Our Mothers Health
SMK - Sponsored By Destiny
Aida - Easy As Life

---------------------------------------------

:*:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är typ en av de vackraste människorna jag sett.

2007-09-08 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0