Easy as life.

Dagens skoldag har varit både jobbig men också jävligt rolig.

Mulon och Muffin på teatern:  (Vi skulle göra en övning där en av oss kommer fram och säger "Åh, vilken fin blabla.." man hittar alltså på vad som helst, det första som kommer upp. Den andra är då säljare och ska då fortsätta och beskriva produkten)

Muffin: Åh, så det här är alltså... trosbuljonger?
Mulon: Ja! Om du ska ha sex och vill lukta gott där nere så kan du använda trosbuljonger! Du kokar helt enkelt upp vatten, lägger sedan i buljongen och därefter trosorna. Är det bråttom finns det en snabbvariant, då du lägger in buljongen tillsammans med trosorna i frysen i tre minuter. Trosbuljongerna finns i tio olika smaker! Jordgubb, lakrits, trä...
Muffin: Jaa okej, vad kostar dessa då?
Mulon: Du kan köpa ett paket med 20 stycken, alltså två av varje för 59 kronor. 3 kronor styck. Så vad säger du?
Muffin: Ehh.. jag tar en jordgubb, bara för att prova först.

XD

När jag kom från skolan åkte vi för att gratta min brossa och sådär.
Jag fick 300 spänn av honom, jag är då alltså uppe i exakt 2000.
Och ja, det där med Kalles kamera.. det känns ju inte så lockande längre såhär med pengar i hand. ;D

Jag och Mulon pratade om att flytta ihop i en etta i Lund efter julen, fan vad pepp jag är. 
Vet dock inte vad päronen ska säga, men mamma verkade hyffsat positiv.  Hoppas hoppas!

Jag är seriöst förbannad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0