Brist på plats.

Jag har typ en hyffsat stor väska men jag får ändå inte plats med alla kläder osv.
Vad fan ska jag göra?
Jag kan absolut inte lämna något hemma, jag behöver allting. Fast iofs...
Det kommer förmodligen bli som vanligt - att jag endast använder hälften av allt jag tagit med mig. Haha, så det löser sig nog.

Igår var jag hemma hos Sara med Louise och Erica och... hade skoj. Fyfan vad nice.
Nintendo åttabitars is the shit.

Nu sitter jag och försöker låta bli att tänka på att jag ska sitta på ett flygplan inom åtta timmar.
Jag hatar jag hatar jag HATAR att flyga. Jag kommer säkert dö.



Haha, jag gjorde om en bild på Sara. Hon är hög och jag fattar inte vad hon håller på med här. ^^

Dude, you should! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0