Back home.

Aaaah, äntligen en dator osv. Och äntligen hemma. Eller ja, äntligen och äntligen.
Men seriöst, en vecka med en massa blåsta turkar is definitley enough!

På flygplatsen fick vi vänta två timmar extra på planet, jag hatar att vänta.
Jag hatar också att flyga.Lyckligtvis var piloten väldigt gentle och luften lugn,
så det var inte så läskigt faktiskt.

När vi kom fram i Turkiet fick inte mina parents sitt bagage.
Jag tackade Gud att jag hade fått min väska, haha!
Efter två dagar på hotellet kom dock deras väska.
Den hade tydligen åkt tillbaka till Köpenhamn och sedan
till Turkiet igen, ja vafan. Haha.

Nu är jag fetingbrun och har klippt av mitt hår.
Alltså, jag var förmodligen full när jag bokade tid. Herregud,
jag vill ju ha långt hår. Kommer förmodligen köpa extensions eller nått.

Maten var all good eftersom att det serverades massa pommes, pizza,
hamburgare m.m och sånt skräpmat gillar vi ju. Och allt gratis..
even the goddamn drinks! Trots säsongen hittade jag ett gäng ungdomar
 från Österrike som jag hängde med.
Trots att dom hade det lite svårt med engelskan gick det hyffsat bra och vi hade väldigt roligt.

Och läget är ju så att... gratis alkohol tillgängligt is not so good,
not good at all. Speciellt inte i sällskap med UNO, haha!
Jag söp skallen varje kväll och allting var underbart.
Det bästa var att jag slapp jobbig bakfylla, jag häpnar och tackar min kropp. 

Varnade eller inte - du ljög. "Gör det och det så ska jag vara med dig" 
men du visste hela tiden att det aldrig skulle bli så. 
Jag får känslan av att du bara lekt från början till slut och egentligen inte
bryr dig om ett skit förutom dig själv. Jag vill veta hur du tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0