A cracked smile and a silent shout.



Nu har Kalle faktiskt börjat chilla, satt på internet och sådär igen.
Dock har han fortfarande min mobil, vilket suger.
Tur att den inte har några batterier och att jag har gömt laddaren på ett säkert ställe.
Han brukar nämligen ha svårt att hålla sig borta från att läsa mina SMS! Idiot.

På söndag åker jag till Turkiet (:D:D:D:D:D). Det ska faktiskt bli jävligt nice.
Det värsta kommer dock vara att flyga dit, usch. Jag hatar verkligen att flyga.
Drömmer alltid mardrömmar om att jag flyger och sedan störtar.
Men när man suttit där 20 minuter ungefär så brukar jag lugna ner mig.

Nu ser mitt hår ut som sockervadd - typ, ljusljusrosa och rött i rötterna.
Jag tänkte det var bäst att tvätta av det så att man slipper ha ett sånt krävande hår att ta hand om utomlands.
Tänker typ färga det rött eller rosa igen när jag kommer hem.

Då var det inte så lockande att köra dubbelspel längre, right? Haha, subba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0