It's just a question of time

and it's running out for you.

Saker som suger med morgnar innan skolan:

- Att dra sig ur sängen, givetvis.
- Att badrumsljuset känns så starkt att man nästan blir blind.
- Att man knappt kan hoppa ut ur duschen eller sätta ifrån sig kranen, då blir det rysligt kallt.
- Att jag nog måste börja gå upp typ klockan 5. Smink, hår, hitta alla saker man ska ha med sig, mat, och inte minst att välja kläder. Herregud, I need more time.
- Att jag är sjukt mycket tidsoptimist med bussen och hinner precis med med jackan under armen och osnörda skor.
- Att det såhär under vintern är alldeles mörkt tidigt på morgonen. Deprimerande.

Nu när jag ändå är igång..

Hatlisa:

- Jobbigt folk på tåget.
- Folk som sjunger falskt och inte kan hålla stämmor.
- Att vi ska ha historia 3 timmar i veckan efter lovet.
- Bruna ögon.
- Min mammas rumpa.
- Folk som säger "men ursäkta mig då" när man grälar om något.
- Dom jävla fula skorna som ska vara så jävla bekväma som alla har. Vad heter dom? Vill inte veta.
- Små bebisar.
- Rapmusik.
- Människor som gör sig fulare än vad dom är.
- Kyla.
- SVT2.
- Försenade tåg.
- Folk med överdrivet massa x %¤%¤#=&%¤#=&?% i sina MSN-nick.
- Folk som lägger upp 679 bilder på sig själva som ser ungefär likadana ut.
- Att flyga flygplan.
- Turister och att vara turist.
- Marknaderna i Turkiet och deras innehåll.
- Turkiska snubbar.
- Blonda girly-girls.
- Egoistiska människor.
- Folk som inte kan stava normalt på internet. hhEJ!!!! hur e dd???? - Sug min?
- Folk som inte tycker om min musiksmak.
- Folk med ful stil och fula kläder.
- Feta människor som försöker "framhäva sina former".
- Fashionnördar som börjar ha palestinasjal bara för att det är inne.

En sak som är bra dock att här är väldigt tyst och lugnt i huset eftersom att mamma är hes och knappt kan prata. ^___^

<3

Kommentarer
Postat av: Bonnie

ingrid, nu får du blogga igen för du har en utmaning!

2007-10-18 @ 17:49:45
URL: http://lenasfreak.blogg.se
Postat av: Hatar Crapbajsmuffin

kopiera av minkuria, din lilla fitta, hon e inte bättre, men fyfan va fulytlig du är. shit.. hur ska sånna idioter som dig klara sig när de flyttar ut o
går ut i samhället?-- jävla fittunge.

2008-02-21 @ 19:06:21
Postat av: Muffin

Hm, och vem är du? Jag kopierar inte av Minkuria, vilket hon förmodligen fick för sig enbart för att jag också hade rosa hår ett tag. Det är ganska roligt att folk tar den där listan på fullaste allvar. Puss.

2008-02-22 @ 19:49:16
Postat av: Anonym

HAHA! Det är så jävla kul att höra precis över allt om folk som blivit anklagade av minkuria för att ha kopierat hennes stil. Pathetic paraniod girlie. Du är snygg i alla fall! : )

2009-04-20 @ 15:26:28
Postat av: Minkuria

haha det där är ju min lista med ändringar :p kom bara ihåg att immitation är självmord.

det finns en människa som stulit min identitet, men det blev polisanmält osv. det händer mig fortfarande, men detta ser jag som vardagsmat. (finns till exempel en blogg här på blogg.se som heter minkuria, som inte är jag.) så jag är inte paranoid. synd att du inte skriver att du inspirerats av mig, muffin, det hade varit kul!

2010-08-25 @ 02:13:06
URL: http://minkuria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0