There's no buisness like showbuisness!



image26Så sant som det är sagt. Är nyligen hemkommen från en lång dag med genrep, övergångar och annat praktiskt som måste övas. Jag tror att det kommer bli skitbra, trots min sliskiga klänning med fjädrar runt armar och hals.

Jag älskar verkligen att vara inne i ett projekt, det är så intensivt och kräver all fokus och energi man har. Att bara leva i en värld och koppla bort allt annat i en vecka är något fantastiskt, trots att det kan vara väldigt slitigt då och då. Imorgon är det premiär och jag är laddad som fan, on and on and on and on. Nu kör vi gubbar!

Kommentarer
Postat av: Charming man

Roliga saker att göra på nyår?

2007-11-29 @ 22:44:51
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0