Take the shackles off my feet so I can dance.

Idag har jag varit helt yr i bollen. Påväg till skolan på tåget med slutna ögon fick jag plötsligt för mig att vi åkte åt motsatt håll av vad vi egentligen gjorde, helt förvirrande. Haha, och så det vanliga givetvis, att jag glömmer att jag ska gå av bussen osv.

Jag har kommit fram till att jag är sjuuukt trött på att vara nästan smal. Eller alltså, nästan så smal som jag vill vara. Visst låter det hemskt frustrerande? Det här med att vi får rixkuponger på 60 spänn för att käka var vi vill för är fan inge bra, fast denna veckan har jag faktiskt varit duktig. Pastasallad med små kräftor, ägg och lime och idag bakad potatis med kyckligröra och sallad. Well, nyttigare än Donkan iallafall! Mina andra räddningar är givetvis all frukt, makrill i tomatsås och brunt bröd + skinka + sallad. Man måste lära sig själv att plågas om man ska komma nånvart, I can do it!

Jag blir seriöst förbannad om mina kommande planer inte går som jag vill.
Stockholm + Carro + Boris + Hellan + ferra + om nån månad = tillräckligt med pengar / fjäsk för Kalle? Jaja, jag har ju börjat få mitt studiebidrag och eget kort och allt det dära, vilket är awesome, men Kalle mjuknar inte för det, tvärtom. Och min mobil har jag inte fått tillbaka ännu, kan ni fatta det? Jag har varit utan mobil i typ 2 månader! Now that I call evil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0