MOBIL

JAG FICK NYSS TILLBAKA MIN MOBIL! Lovely. Fast jag får 150 att ringa för i månaden, resten får jag betala själv. Så det är kanske inte lika lovely... men aja.
Det här är typ världens bästa dag anyway.

Igår trixade ze marvelous Sofy lite med min blogg och gjorde den snygg och sådär, thanks darling. Så nu behöver jag inte känna mig ful längre och kan börja uppdatera lite oftare. ^^

Klockan är 9:00 och jag är inte i skolan, det ni. Det är nämligen så att alla andra nissar i min klass gör nationella prov i engelska om en timme, som jag redan gjort. Att göra mackor och te i lugn och ro till en ljuv soluppgång är slående. Jag börjar 13.30 med att repa direkt, fast sticker nog dit lite tidigare för att käka lunch och fixa ett par ärenden.

Till sist en situation som jag fick höra från Sarah som jag bara måste ha med.

Sarah sitter på tåget rullandes genom Danmark påväg till sin syster i Tyskland.
Mitt emot henne sitter ett gammalt svenskt par och bredvid och i sätet på andra sidan sitter ett gäng danska snubbar och dricker.
Efter ett par hållplatser går det gamla paret av, då en av de danska snubbarna säger:


Dansk snubbe: Va, var det inte dina föräldrar?
Sarah: Haha ööh, nej.
Dans snubbe: Men jaha... jamen ta en öl vetja!


On and on outworn.

Kommentarer
Postat av: Louise

Fin din blogg blev :D

2007-11-27 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0